måndag, september 08, 2008

farligt vatten!!!!!!

jahaa jaa då var snart sista veckan som 23år av sitt liv över...bara ynka tisd,onsd,torsd kvar sen är det bara 365dgr kvar tills man blir 25 o måste ställa till med en brakfest för alla...puussst o piina men det är ju iaf 5år kvar till 30 *hihi*5år går ju fasen fort det med usch usch paniiik får man ju livet bara tickar iväg o va tusan gör man??? jo det bästa av det:)
och mitt glada rastlösa knäppa jag är fortf kvar:) kan ju inte bli bättre än så... eller jo det börjar ju se mycket bättre ut på den andra fronten...men varför o jag undrar bara varför?
VARFÖR träffar man ingen kille här i örebro för...VARFÖR måste han finnas flera mil härifrån??? kan någon vara snäll o förklara det för mig???? för jag kan inte....av alla som bor här i örebro finns det ingen jag är intresserad av det finns ju tusan massor att välja på *haha* men nej nej så klart den som fångat mitt intresse är mil härifrån....WHY WHY WHY???
men iaf skit samma jag flyttar:P nej inte direkt sådär faktiskt...finns ju tåg o buss o bil o flyg han bor ju inte i australien som tur är:) men men .... trååkigt att man inte bor i samma stad ändå!

mycket har ju hänt sen sist jag skrev...har min son nu denna vecka så ut o gå vilket väder det än är blir det till o göra himla skönt :) men han gillar inte att jag drar ut honom i ösregnet då blir han tjurig o grinig *haha* sådan husse sådan hund:P
sen har jag turen o umgås med min vän johanna som tagit "semester" :) men som börjar jobba på månd igen o jag ska på arbetsintervju på fred kl 10:30 skiit kul så får se hur det går:)
på min födelsedag haha tänkte inte på det hihi
sen kom jag på johanna o elly idag hehe dom ska försöka smyga iväg o åka iväg utan mig imorgon hehe men jag vet...it´s like I know vart dom ska hehe.....eller inte man vet ju aldrig jag är nyfiken av mig det vet ju alla...
sen vette tusan va mer kul som händer....joooo på lördag kommer mina söta flickor hit o dricker lite alkohol med mig...ooops har ju inte varit onykter på väldigt länge länge länge så sönd mår man nog pisssss...nej just ja jag skulle ju ha mig ett one night stand haahaa yiiiiack så får man panik dagen efter...neee jag skippar det kommer nog ändå bara be alla killar fara o flyga som vanligt haha ingen ide ingen ide....man är en enmans tjej o så kommer det alltid vara:D
nehepp nu ska jag snart sova o drömma....LIFE IS GOOOD! AND IT´S GOOD TOOO BEEE MEEEE:D

kramis på er !!

Inga kommentarer: