torsdag, september 11, 2008

NÅGRA MINUTER KVAR DÅ!!

Så var det ju snart dax för att bli 24 då:P
inte det bästa som kan hända,365dgr kvar tills 25 det är ju nästan så jag hoppar över det o blir 26 på en gång haha
jag har verkligen skräck för att bli 25,vete tusn varför det bar aär så!
aja 9minuter kvar att mitt 23åriga liv,o inget roligt kommer ske på dessa minuter...suuuck
så imorgon fundera jag på o stänga av mobilen men kom på att det inte skulle fungera så bra eftersom vissa som kommer inte varit här än så dom måste få väg beskrivning:(
ingen bra plan B alltså...plan C vore väl om man fejkade en akut tarmvred o fick åka in o operera bort blindtarmen men man får ett sånt himla fult ärr då har jag hört,och det vill inte min mage ha,det passar inte där....planD skulle vara att jag tog bort denna dag men tyvärr är jag inte såmäktig att jag kan göra det heller..och den sista utvägen planE att jag fejkar min egen död o flyr med flisan till någon annan stad haha men då måste man nästan planera massa innan o det hinns inte nej!
faaaaaaaaaaaaaaan också jag måste verkligen leva igenom denna dag ännu en gång:)
jaha 4min kvar usch usch
oj nu blev det ju bara 3 panik panik...
och vem kommer säga grattis först hmm
jossan
jc
elly
anna
lisa
malin
krille
moster
pappsen
vickis
becka
emma
emma
ida
virre
danne
adde
niklas
johan
alex
sabbe
???????
fler finns det men orkar inte skriva mer för nu är jag ju gammal...ska gå o gråta floder nu för tusan åååhhhhhh
o ingen jäkla tårta får man imorgon bitti o inga paket...det var ju mycket bättre när man var lite:)
men jag får iaf presenter imorgon hihi
2min av mitt liv som 24 har gått nu tusan också
och nu blir jag besviken inga av mina kompisar säger ju grattis haha
dom ligger ju o sover som björnar i ide haha
nej nu ska jag banne mig dra mig tillbaka o känna hur det verkligen känns o va 24
vänta
hmmm....känns ju fortf som jag är jag så detta kvittar väl haha
GRATTIS PÅ MIG! :)

Inga kommentarer: