tisdag, september 02, 2008

höstdeprition kan man trottttsa!!!!!

nej detta med hösten blir man inte klokare av...nu har tom löven börjat bli gula o falla på våran gård här. Och sen har vi det här med höstdepritioner överallt...alla blir som zombiesar,orkar inget vill inte göra något och mest av allt när dom faller in i denna deprition blir det så synd om dom!! VARFÖR??? jo kanske för att dom bara vill att man ska bli lika deprimerad själv men NEJ NEJ NEJ det faller jag inte för denna höst! jag trottsar detta i år och alla kommande år också faktiskt...man mår ju inte bra av det heller. Det finns ju annat att prata om än hur dåligt man mår...som tex hur ens vänner har det i livet osv om det hänt nå kul eller tom bara massa strunt prat om massa konstigheter som man klurar på när man sitter o pratar...observera att detta inte är en deprition det kallas för "tjejsnack" och det gör vi året om o om o om o om igen:D
Flera av mina vänner mår så förjävligt piss dåligt nu och sen har vi då lilla mig som dom smsar o ringer till som verkligen inte mår så längre(som skönt är!) men jag önska att jag bara kunde ge dom lite av mitt glada jag så att ingen av dom behövde må som dom gör...för det är inge kul! Sen har vi då alla gravida...vännner...dom är ju hur många som helst nu...dom blir ju bara fler o fler...fick ett sms nu ikväll om att en av mina vänner ska få tvillingar igen! Så medans alla sitter hemma med sina barn om 6-7år så lever jag livet som tonårsmamma;)¨
fast det vet man ju aldrig hur det blir...man kanske träffar MR right som vill ha ett fotbollslag*haha* nepp nepp vem vill gå o vara gravid 7år i rad,inte jag iaf...9månader max passar ju helt okey plus en far som stannar oavsett om det blir en tjej eller kille o hus o hund o volvo och massa rosor,blommor,buskar o äppelträd och ett fint staket runt med pool o grill ute o sen terass och garage till han då för jag har ju en trädgård:D...rena svensson livet *haha* så va det svaret på en svensk tjejs familjedrömliv;) en båt till honom också så kan jag ha en kanot o paddla i...får icke glömmas bort *skratt* neee kanske va o ta i lite mycket men det är väl så en familj ska se ut typ iaf:)
men detta med allas depritioner förstår jag mig inte på...alla vet ju att hösten kommer det gör den ju faktiskt varje år! Stå emot alla som har negativ inverkan på en är vad man ska göra...umgås med glada personer som jag gör:) iaf dom flesta för dom andra blir ju glada av att vara med mig ;P som det pucko jag är *hihi*
om man umgås med glada o roliga vänner så blir man det själv också:D vem vill umgås med en tjurig,tråkig,ledsen,argsint,elak gammal kärring? inte jag iaf:D
sussa sött på er!

Inga kommentarer: