torsdag, september 11, 2008

skriva en bok eller novell kanske?

detta kanske vore en bra ide för mig...skulle både kunna skriva ut allt jag tänker på och alla känslor i en stor bok :) då skulle det bli mindre o läsa om för er*hihi*

plötsligt har ens liv börjat kännas så mycket gladare..undrar varför? hur kan det bara bli så över en natt?
kan det verkligen vara så att en person bara kan komma in i ens liv sådär och man börjar nästan tro att det inte är verkligt...men man vill inte vakna upp,inte ens om man får en miljon i jackpott!
hur kan en person finnas i ens tankar utan att man ens känner den,inte ens träffat den?
men den personen kan få en att le och man känner sig glad bara av att tänka på det:)
kan det verkligen vara så i verkligheten? tjaa jag börjar tro på det iaf!
men det är för bra för att vara sant...så är det bara! har aldrig varit så för mig iaf..inte ens med mina ex osv..kanske för att dom kommer ifrån gnällbältet själva haha och just den här personen,vilken jag aldrig träffat kommer inte härifrån :) både tråkigt och positivt.
men om man nu träffar ngn som är så lik en själv...då blir man lite lite skraj för det händer inte ofta,kanske två tre ggr i livet att man träffar ngn som är det om inte ens det...kanske aldrig vem vet?
jag har iaf hmm inte träffat inte mött men börjat lära känna en person som är så lik mig på många sidor:) och jaa han är inte tjej iaf..det är ju det som förvånar mig mest av allt,att det verkligen finns någon som han. han är nog en på miljonen haha!
jag vet inte vad det är men nu tror ni jag är helt nerkärad i en person som jag inte ens mött..men det kan jag säga att så inte är fallet...men i detta fall (som det vore en utredning) haha så känner jag mig jätte glad, glad som i att jag börjat lära känna någon som nog är värd att lära känna och som fångat mitt intresse...vilket inte är så ofta det händer! men iaf sånt här händer inte varje dag direkt...så man tror inte att det kan vara så att på andra sidan "kablarna" så sitter det ngn som är verklig som jag! men kanske dax för att börja våga tro på saker istället för att skjuta bort sånt som verkligen kan vara riktigt:)
allt är ju så positivt o bra haha kan ju inte direkt bli sämre:)

hejsvejs

Inga kommentarer: